woensdag, juni 04, 2008

en wat nu ???

Al eens gehoord van HAARP ?
Nee? Zou toch wel moeten !
Als je de foto's bekijkt ziet het er naar uit, het is precies een enorm park van die droogrekken in paddestoelvorm, die je in de tuin hebt of op je terras...
Maar het is een verschrikkelijk wapen !
Ik ben geen technieker, maar ze zenden er een soort heel sterke microgolven mee de hemel in, daar weerkaatst het op een of andere laag in onze lucht, en kaatst terug naar de aarde. Door zorgvuldig de hoek en de richting ervan te bepalen "landt" de straal precies waar ze willen. Naar gelang de sterkte er van veroorzaken ze zo zware stormen, tot... heel zware aardbevingen.
De aardbeving in China zou zo zijn veroorzakt, en China zou al begonnen zijn met het nemen van tegenmaatregels !
Wellicht is het u ook al opgevallen dat voor de ramp in China er geen buitenlandse hulp wordt gevraagd ?
De laatste grote stormen ? Nog geen uitsluitsel !

Het principe van de storm is het simpelst, dat begrijp ik zelfs, de microgolfachtige golven hebben een zeker wisseling in de temperatuur tot gevolg, als ze zo in een bepaald gebied de lucht warmen, vlak naast een gebied met koude lucht, dan is het bingo... Maar met nog sterkere golven zouden ze zelfs de aarde doen trillen... Het zijn golven, net zoals geluid, net zoals radiogolven en noem maar op... als je die golven zo sterk maakt dat ze de aarde doen mee bewegen...

De Chinese maatregelen lijken momenteel vooral op economisch gebied te zullen vallen, maar als de rampen zich zouden herhalen, dan vrees ik met grote vrees... Op je internet vind je deze inlichtingen zelfs op amerikaanse sites ! Weet je, ik ben pacifist, ik geloof niet erg in oplossingen door geweld, maar ergens zou je beginnen te geloven dat het goed is dat in amerika de militia bestaan ! Deze militia vormen een serieuze macht tegen de steeds sterkere verrechtsing van de amerikaanse regering(en). Ook daar kun je heel wat over lezen... Natuurlijk zitten er ook enkele ultra-rechtse militia ook in dat grote land, maar niettemin vormen ze iets van een buffer in het eigen land.

Ik krijg visioenen van een wereld waar landen elkaar vernietigen via het misbruik van natuurkrachten. Als het inderdaad zo is dat de aardbeving in China uitgelokt is, dan lijkt mij dat de naschokken een oncontroleerbaar gevolg zijn van die test. Ik wil maar zeggen, ze spelen met dingen die niet echt te controleren zijn ! Er zijn mannen die het probleem van de aarde willen saneren door het vernietigen van 2/3 van de wereldbevolking... Het resterende 1/3 zou dan voldoende van alles hebben om verder breed te kunnen leven ! (Ook te vinden op internet, over een gesprek met een van de grootste kapitaaldragers van de wereld...)

Ik schrijf dit in voorwaardelijke wijs, omdat ik nog steeds hoop dat deze berichtgeving niet correct is, maar ik ben er practisch zeker van dat het wel juist is...

Weet je, ik vertelde je reeds eerder dat men soms de indruk moet krijgen dat er ooit, heel lang geleden nog grote beschavingen zijn geweest, die verdwenen zijn... Spelletjes met de krachten van de aarde zelf zouden dit makkelijk kunnen veroorzaken ! En denk maar niet, als die krachten inderdaad gebruikt worden door één land, de anderen het lijdzaam zullen ondergaan, ze zullen ook dergelijke wapens én bouwen én gebruiken ! Het zijn "eindelijk" de "propere" kernwapens die ze al zo lang zoeken...

Ook hier is het nog steeds belabberd weer. 't Zal wel niet van de kamerikanen komen, maar 't is toch nat. Ik zie Horebeke niet meer liggen, het is mistig en grauw.

Ken je het liedje "Le déserteur" ? Daar zingt de zanger onder meer:" s'il faut donner son sang, allez donner le vôtre, vous êtes le bon apôtre, Monsieur le Président..."
maar ook nu zenden de regeringsleiders hun onderdanen om elkaar uit te moorden, en zij, zij blijven ver, heel ver achter de linies... De doden krijgen een erelintje en de kous is af.
Als u en ik ruzie maken, dan kijven we eens, en in het allerergste geval meppen we elkaar een blauw oog, en daarmee is het uit. Nadien werken we weer samen of proberen elkaar te ontwijken om geen verdere escalaties van de ruzie meer te hebben... Soms lees je in de krant dat het toch uit de hand loopt, en dat er een dode is gevallen... Maar zelfs dat is niets in verhouding tot de mens die zijn medemensen uitstuurt om een ander volk uit te moorden of te knechten ! Als je je eigen bloed riskeert, dan is dat voor jou en voor je opponent, het blijft ergens persoonlijk, maar een regeringsleider stuurt anderen uit opdat zij volslagen vreemde medemensen zouden gaan doden. Ik kan me niet inbeelden welke geestesgesteldheid je voor zo iets moet hebben ! Denk je eens in wat het vergt om bewust je eigen leven op het spel te zetten, hoeveel erger is het dan het leven van tientallen, honderden, duizenden anderen op te offeren aan je eigen waanzin? Zouden die mensen nog één oog kunnen dicht doen, laat staan rustig slapen ? Of is het werkelijk gewoon waanzin, krankzinnigheid ? Het moet wel...

Ik ga sluiten voor vandaag, het was niet zo'n leuke blog, maar ik denk dat het minstens één voordeel heeft, het doet misschien nadenken, op wekken tot alertheid.
tot de volgende ?

Geen opmerkingen: