dinsdag, maart 27, 2007

NEE !!!!

Nee ! Ik ben gisteren niet ziek geweest !
Nee, ik had geen pijncrisis !
Nee, ik zat niet met een virus op mijn kompjoeter
nee, ik lag niet in panne met mijn kompjoeter
nee, ik was niet lui,
nee, ik was niet schrijfmoe
nee, ik had geen writersblock
neeneeneeneeneneeeee !
Wij hebben van 8.10' uur tot bijna 17.00' uur zonder heiligentriek gezeten !
Ja, wij wisten dit min of meer op voorhand!
Min of meer ?
Wij kregen begin maart een melding van het feit dat wij op 26/2/2007 van 8 tot 16 uur zonder stroom zouden kunnen zitten...U leest goed ! 26/2/2007 dat is februari in mijn land, in het uwe ook ??? Niet bij electrabel !
Omdat ik overtuigd ben van de taalonkundigheid bij staats- en parastatale bedrijven, hebt ik Anny gevraagd om toch voor 8 uur de electrische rolluiken van mijn woonkamer en van de voordeur op te halen..Gelukkig, anders zaten wij heel dag in de donker !

Geen heiligentriek... Wij hebben vastgesteld dat alleen het kraantje nog loopt, al de rest ligt stil !
Bovendien was het hoogtijd dat we weer stroom hadden, al mijn visselkes in mijnen akvarium waren al bezig met boven zwemmen...Ik wist niet dat er zoveel visselkes in mijnen bak zaten, maar nu zwommen ze altemaal boven, en dan zie je hoeveel er wel inzitten... Vandaag heb ik gezien dat er verscheidene zijn met builen en blauwe ogen, van het tegen elkaar opbotsen...

Leuk waren ook onze honden en vogels... De vogels zaten stillekes naar elkaar te kijken, en de honden liepen voortdurend onrustig rond. Het was abnormaal stil...

Vanmorgen was het dan een hele ramp op mijn kwampjoeter ! In het totaal zaten er 98 (acht en negentig !) mailtjes in mijn diverse boxen... Ik heb er een heleboel zo weg gesmeten, zonder te lezen, alleen de mailtjes van vrienden en bekenden hebben mijn aandacht gekregen, de abonnemenmailtjes met nieuwsberichten en nieuwe softwares en dergelijke heb ik vandaag niet bekeken...
Tussen haakjes, van 23 to 25 april zit ik in Oostende met de bond van d'oude menschen van onze centrale(s)...Dus, dan zal er ook genen blog zijn !
En hiermee zijn mijn zusters ook verwittigd dat ik op 24 april bij hen op visite kom. Ik weet nog niet waar in de voormiddag en waar in de namiddag, dat zal afhangen van de situatie bij de betreffende zusters...Als er één niet vrij is op een bepaald moment diene 24° april, wil het mij aub laten weten.Dank bij voorbaat...

Op 26 april zal ik hier dus met mailboxkens zitten die pleinvol zijn...met andere woorden, de blog zal wellicht laat en kort zijn...

Ook morgen zal het een miniblogske zijn...ik moet om 12.30 uur bij Luc zijn, om te gaan vissen ...Joepie !
Als het goed was, hoor je het wel...als je niets hoort, dan zal het tegengevallen zijn, of er zou ander en belangrijker nieuws moeten zijn dan VIS (Dat is bijna onmogelijk !)

Voila, tot daar het nieuws van het westelijk front
tot de volgende ?

Geen opmerkingen: