dinsdag, maart 20, 2007

kort

Vanmorgen dus naar Home Vijvens geweest om alles administratief te regelen... Heel vriendelijke mensen, maar wat zijn die kamertjes klein.
Wat wel interessant is, is dat men de mensen, ook de bedlegerigen, tijdens de dag gewone kleren aantrekt, tenminste zo lang het doenbaar is. Dat lijkt mij toch wel belangrijk om de mensen wat op te peppen.
Ik geloof dat tante met haar pensioentje justekes gaat toekomen of iets te kort, maar veel zal het niet schelen...Maar ja, dan komen er altijd nog dingen bij. Als die nieuwe wetgeving er komt, zal dat wellicht een fikse opslag betekenen voor iedereen, en veelal zonder dat tante er zal deugd van hebben.
Nu ja...wie weet raken we zo ver.
Tanteke is nu al bezig dat ze niet weg wil, dat ze naar huis wil... We zijn nog niet van 't ijs...
Vannacht bijna niet geslapen, pijn, maar vooral last van mijn snotneus. Nu is het al een stuk beter, maar als je wakker ligt te liggen, is dat nog veul ambetanterder...
Nu heb ik pijn natuurlijk, van alles daar af te lopen en te regelen.
We gaan proberen morgen met Chantal en Ivan (buren) Anny en ik nog eens naar de kliniek te gaan, kwestie van haar te "paaien". God, ik weet niet wat we zouden moeten zonder die buren, want de familie gaat wel op bezoek, maar dat is al...Er is nog geen een die gevraagd heeft of er iets moet gedaan worden. Wel hoor je nadien via via commentaar over al wat er gebeurd is...en hoe je moest geredeneerd hebben moest je zo verstandig zijn als zij zijn...Er bestaat daar een spreekwoord over, zoiets over stuurlui en wal...
Ik heb een mailtje gekregen van Claude (of van Hedwige) dat ze begin april afkomen. Joepie !

Voila, kort maar goed zullen we maar zeggen...tot de volgende ???

Geen opmerkingen: