zaterdag, maart 03, 2007

en wat nu ?

Ik heb vanmorgen de dokter gesproken van Tante... Tante zou moeten geopereerd worden, met alle risico's van dien, en zij weigert... Dus kan en mag zij niet in het hospitaal blijven, maar ze kan ook niet thuis verzorgd worden...Ze moet opgenomen worden...Maar dat zal ze zeker niet willen. We zullen haar vertellen dat het om aan te sterken is, en hopelijk loopt ze daar dan in...

Jongens, het is niet leuk je iets of iemand aan te trekken ! Je hebt niet alleen zorgen, je hebt er ook geloop mee en slapeloze nachten.

Ik weet niet hoe ik dat allemaal zal geregeld krijgen ! Ik moet dan ook nog met de sociale dienst van het hospitaal afspreken in de hoop dat zij een home kunnen bezorgen die voor direkte opvang kan instaan... enz...enz... Morgen ga ik met de buurvrouw naar de kliniek om een oplossing te zoeken... Ik heb tegen haar man gezegd dat ik ze (de buurvrouw) niet meer zou terugbrengen. Gek, we proberen zelfs in zo'n omstandigheden nog wat humor te zien... Dat is zeker een ingebouwde veiligheidsklep ???

Vannacht heeft het nogal gestormd hé, en t is nog niet over...Volgens Munte duurt het nog tot 16 uur ongeveer. Mijn rug doet verschrikkelijk zeer, en vanavond moet ik nog naar die kaas en wijnavond...

Wat gaan we nog allemaal meemaken met tante??? 't Spookt heel den tijd door mijn kop ! Jongens, stel je eens in de plaats, zij heeft niemand meer buiten een verwaaide neef en een buur. Van de rest ziet zij nog eens sporadisch iemand, en die heb ik nog allemaal moeten verwittigen en die verwachten allemaal dat ik ze op de hoogte hou. Nu, dat is niet te veel, maar het komt er allemaal bovenop.

'k ga stoppen, hopelijk heb ik volgende keer wat meer inspiratie, met andere woorden, zit mijne kop niet vol met één zorg...
tot de volgende ? maar ik weet dus niet of het altijd op de normale tijden en alledagen zal zijn...

Geen opmerkingen: