maandag, januari 15, 2007

Dank u voor de aandacht..

't Is nu 16 uur en 22 minuten, en reeds kreeg ik mailtjes of ik soms ziek was, want er was nog gene blog...
Nee, Hooggeachte en overbezorgde medemensen, ik ben (goddank) niet ziek...We zijn gewoon eens uithuizig geweest, we hebben een bezoekje gebracht aan onze lieve Noorderburen...We konen niet meer zonder hun brokkelig-oude Khomeiny-kaas (Komijn), en hun overjaarse gouda. Bovendien krijgt mijn wederhelft nu en dan vieze goestjes en wil ze kost wat kost gaan chinezen ( Neen, ze is niet in verwachting - die vieze goestjes zijn er ook zonder blijde verwachting). We hebben dus de beide gecombineerd en zijn naar het verre buurland getrokken, waar we nog wel geen vignet moeten hebben, maar waar we als gehandicapten al jaren toch moeten betalen voor een parkeerplaatsje...
We hebben naast de chinoiserie en de kaasproducten ook nog wat amarillys-bollen meegebracht in de hoop dat deze binnen afzienbaretijd onze woning zullen verblijden met de prachtigstestestse bloemen... VoilĂ , nu weet ge zoveel van deze dag als ikzelf...Oh ja, het was vandaag mooi weer, en in 't doorgaan scheen de zon me wat in de ogen, en in 't weerkeren scheen hij nog meer in mijn ogen. De investering in een zonnebril met glazen op sterkte rendeert ! Dank u .

Ja, ik heb dan veel pijn, maar nee, ik klaag er niet van...dat helpt toch niet... Oh ja, dat doet er mij op denken ik heb er ook een boek gekocht over pijnbestrijding...wie weet kan ik in 't vervolg mijn eigen sichselves helpen...

Tot de volgende ?

Geen opmerkingen: