vrijdag, december 15, 2006

de legplanken liggen

...en ik bijna. Twee legplanken monteren, dat is 8 steuntjes monteren met elk 2 vijzen (kleintjes) en dan de planken er op leggen...en ik ben gecresseveerd...Vanmorgen dan nog naar de boekenbeurs, en nu ben ik total loss...
't Is toch niet serieus dat ik nu eens niets meer kan zonder te verrekken van de zere...(voor de westvlamingen: zonder te verrekken van 't zèèr)
Gezien ? In westvlaanderen is pijn onzijdig (in 't frans neutre = neutraal) dat westfluuts kan ik nog een heel klein beetje volgen,maar zeggen dat pijn neutraal is...die francofonen zijn nie goe wijs ! Verhafstoot heeft het ook gezeid, en hij had het dan nog alleen over hun tv uitzending...

Ik heb al een groot deel van de kedootjes voor de kleinkinderen (kerstdag) gevonde op de boekenbeurs. Dat is dan ook al weer dat.

Heb je de zon gezien ? Mooi hé ?
Alleen jammer dat de wereld er nu zo kaal bij ligt...

In mijne hof bloeien de fuchsia's toch nog altijd ! We zijn half december, 't is niet meer gewoon.

Ik ga stopen, teveel pijn, een kleintje nog van Toon Hermans

Zij is reeds zesentachtig jaar
en speelt nog tennis tot en met
en met een strikkie in d'r haar
snelt zij behendig naar het net

'n facelift heeft ze ook gehad
ze laat maar met d'r rimpels klooien
ze zegt: het is mij duid'lijk dat
ik mij nu eind'lijk ga 'ontplooien'


tot de volgende ?

Geen opmerkingen: