dinsdag, september 12, 2006

paniek

Heb vandaag meer dan 5 uur aan de pc moeten werken...het fatale blauwe scherm!
Stel vast dat het nu weer gaat, dus alles lijkt weer ok
Sorry, dit wordt dus een heel korte blog, en morgen wellicht geen blog...ik moet weer naar de pijnkliniek, voor een routine onderzoek. Wellicht blijven dit keer alle medicaties zoals ze zijn...Het gaat nu redelijk, en zolang ik niets doe is de pijn goed te verdragen, maar als ik werkelijk eens over mijn pijn heen ga, en ondanks de pijn toch doorga, dan is 't weer om zeep. Ik ben dus sedert dat ik naar de pijnkliniek ga in zover beter, dat de basispijn iets minder is, en vooral dat het niet zo vlug meer in een ontsteking overgaat. Maar voor de rest is er eigenlijk niets veranderd...Ik kan nog altijd niets doen, de pijn blokkeert mij.
Ik leg er mij bij neer, 't zal zo moeten zijn zeker?
Allee, tot de volgende ???

Geen opmerkingen: