vrijdag, september 29, 2006

heel kort

Gisterenavond kreeg ik nog een telefoontje van Jef dat hij mij wat later zou komen oppikken...Zijn oud-bestuurslid en oud-nationaal-bestuurslid Etienne Matthijs is plots overleden, 61 jaar oud.
Jef moest vandaag nog naar zijn bureel om het nodige te doen en iedereen te verwittigen die moet verwittigd worden...Dat deed ik ook altijd, als een bestuurslid overleed, dan verwittigde ik altijd de bestuursleden en de oud-bestuursleden. De mensen stelden daar prijs op, en het maakte de vriendschap onder de bestuursleden en gepensioneerde bestuursleden hechter.
En niets is belangrijker dan vriendschap !

Zodoende weet ik niet hoe laat Jef en Lut hier arriveren, maar erg is dat niet, we trekken wel onze plan, en hebben tijd genoeg.

Allee, ik zal het niet langer trekken,
tot de volgende...

Geen opmerkingen: