dinsdag, augustus 08, 2006

vissen in 't park

Gisterenavond, toen ik thuiskwam van het uz, was er iets niet ingesproken op mijn telefoonbox...Maar ik kon de beller, die twee keer gepoogd had mij te bereiken, terugbellen. 't Was Luc, om te gaan vissen vandaag. Je kunt wel denken dat ik geen nee heb gezegd...
Dus we gaan vandaag naar t park, en zullen weer maar eens proberen om een karper te vangen (of nog liever meer dan een...)
Dat doet er mij op denken dat die foto's van Luc nog altijd op mijn telefoon zitten. Ik ga toch eens moeten zoeken hoe ik die er uit krijg. Maar ja, ik ben ook met zo veel dingen tegelijk bezig hé.
Iedere dag mijn mailtjes lezen, eventueel doorsturen aan de liefhebbers, dan mijn blog schrijven, en tegen dan zijn er gewoonlijk al weer wat mailtjes... Ik heb nu al weer 3 keer het seintje van mail gehoord... Dan enkele spelletjes, op seniorennet en wat patience, en 't is weer middag.
In de namiddag trek ik dan naar mijn atelier, daar bin ik voor 't moment bezig aan een pyrografie, en tezelfdertijd aan een halsketting voor Anny, neen, niet in been, maar in echt ivoor. Ik heb al de stukjes "afval" die ik krijg van een relatie uit Zaventem, een goed bekeken, en ik heb er genoeg kunnen uithalen om een collier te maken. Maar meer nog dan in pyrografie, kruipt in been- en ivoorbewerking véél tijd.
Ondertussen zoek ik ook nog naar foto's of tekeningen die ik op de houten bloempotten kan branden, en op de houten bakjes, die ik dan van binnen ook nog zal bekleden. Voor de tabouret heb ik al de tekening gevonden, en kan ik zo beginnen...zodra ik weer een stuk af heb...
Van de afrikaanse schalen die ik met pyrografie heb versierd, heeft Anny er een drietal aangeslagen...Als je bij ons ooit chips of nootjes krijgt, is de kans groot dat je die schalen tegenkomt.
Leuk hé, zien dat je werk geappreciëerd wordt ??
Bovendien liggen er ook nog een pak stokken klaar om wandelstokken mee te maken, dus werk genoeg.
Het zijn natuurlijk allemaal dingen die ik kan doen terwijl ik met de armen leun op tafel, maar je ziet dat je zelfs dan nog heel veel kunt. Kijk maar eens naar mijn internet vriend die volledig verlamd is, en prachtige schilderijen maakt met de mond. Nie pleuien ! volhouden !
Hoe het gisteren afgelopen is met het onderzoek van de zenuwen weet ik eigenlijk niet, ik heb alleen gehoord dat er vertraging is in de reactie tijd, maar wat dat inhoud ??? Ook stelden ze vast dat ik wat oedeem had, ik heb ondertussen al gebeld naar Crombez om mijn voorschriften op te sturen naar mij, want gisteren was iedereen van zijn dienst al weg toen mijn onderzoek gedaan was, en hij zei dat dit van de verdoving kan zijn...Allee, je ziet hoe gezond al die klodden zijn hé... Alzo houden ze het werk in eigen handen zeker ??
Nu ja, ik heb een troost, onkruid vergaat niet...
Tot de volgende ?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Nonkel
Mika is solidair met u. Hij wou ook eens naar de spoedafdeling . Gevallen tegen een betonnen plaat in de tuin , gat in zijn hoofd en genaaid. En dat zijn altijd dingen die gebeuren als Jan in het buitenland is natuurlijk. Nu moet het er binnen 10 dagen uit ( het draadje) en moeten we dus op vakantie zoeken achter een dokter of verpleegster. Enig idee hoe dat in het duits gezegd word? krankenschwester of zoiets ?? Allee kga nog ewa werken Groetjes Mieke

Anoniem zei

Hoi Nonkel
Mika is solidair met u. Hij wou ook eens naar de spoedafdeling . Gevallen tegen een betonnen plaat in de tuin , gat in zijn hoofd en genaaid. En dat zijn altijd dingen die gebeuren als Jan in het buitenland is natuurlijk. Nu moet het er binnen 10 dagen uit ( het draadje) en moeten we dus op vakantie zoeken achter een dokter of verpleegster. Enig idee hoe dat in het duits gezegd word? krankenschwester of zoiets ?? Allee kga nog ewa werken Groetjes Mieke