maandag, augustus 07, 2006

opgelet en niet gelachen...

1) Ameurika
Heb je ook gezien:gehoord dat 1/3 van de moorden in het stoere ameurika gebeuren door lieden van beneden de 21 jaar ?
Weet je, het is een hele geruststelling dat we the american way of life overgenomen hebben, je voelt je heel wat rustiger als je weet dat de jongeren nu degelijk opgevoed worden, tot volwaardige maffiosi... Of ben ik verkeerd dat België op dat stuk in de top tien staat van ...
2) Bloggen = gevaarlijk !
Heb je ook gezien/gehoord/gelezen dat de blog van manlief gebruikt is door de echtgenote om een echtscheiding te bekomen en glansrijk te winnen? Dat een arbeider afgedankt werd door zijn werkgever die het niet kon hebben dat er humoristische dingen over hem verteld werden? Ik denk dat ik moet oppassen... Zouden ze in't stadhuis al weten dat mijn kiekenskot met zeven eenheden is uitgebreid? Dat ik in 't voorjaar alsnog ook nog twee leghennen aanschafte ? Houden ze dat bij in verband met de vogelgriep?? Alhoewel ik nog niemand heb ontmoet die griep kreeg van 't voge... sorry, Ik weet als werknemer van een kristelijke organisatie niet of ik wel dubieuze moppen mag publiceren op een publieke blog... Alhoewel, ik heb mijne baas in illo tempore non suspecto ook wel eens "zwarte school" horen houden. Maar ja, dat stond niet op papier hé...

Allee, genoeg gezeverd, maar ik ken mensen die een blaadje uitgeven voor zijn militanten, en die daar soms ook wel eens ...Pas maar op hé Verba volent, maar Scripta Manent !!!!

Vandaag moet ik naar het uz om mijn zenuween uit te meten. Daaruit zal men dan besluiten of ik van 't zwemmen deugd heb, of dat ik er van ga kreseveren...dju toch...ik ga eerst eens bellen naar de pijnkliniek, want met die test om minder morfine te nemen heeft hij nu de zwaardere vorm niet voorgeschreven, en met die lichte gaat het niet...

Allee, reken maar dat van af vandaag mijn blogs veel minder sappig zullen zijn...ziet dat mijn vrouw ze ook begint te lezen ! 't Is al wel dat Luc (metaal) en mijn buurvrouw soms al ne keer iets tegen haar vertellen...dju toch...allee tot morgen???

Geen opmerkingen: