woensdag, mei 17, 2006

Steenstokkedood...

zo voel ik mij, gisteren weest vissen, en vandaag een uitstapje gedaan naar het mooie platte land van onze noorderburen, onze taalgenoten(alhoewel ...?)
Het is telkens weer droevig om vast te stellen dat het wegvallen van het banktoerisme (door een zinloze belgische wet) aanleiding heeft gegeven tot de teloorgang van heelder dorpjes en stadjes.
Het aantal geloten winkels is nog steeds in stijgende lijn, terwijl het toch echt een mooie streek is, en best een leuk stadje.
Naar loffelijke gewoonte zijn we er weer weest chinezen (Anny zou haar blote buik tonen voor chinees, en ik hou van haar blote...juist, ja!), dus zijn we weest chinezen, maar niet in de zaak waar we al jaren gaan, maar naar een nieuw restaurantje. Het was er excellent ! en niet duur...Chinezen zijn immers de hollanders van Azië....

In het terugkomen zijn we nog eens gestopt in een grote bloemisterij, en brachten oa een mooie orchidee, een venusschoentje, mee.

Nu ga ik maar sluiten, ik weet, het is kort, maar zoals je reeds las, ik ben steenstokkedood...
tot na mijn verrijzenis (hopelijk morgen al...)

Geen opmerkingen: