zaterdag, april 22, 2006

kaartlezen

Ben jij ook in het bezit van een vrouw? Sukkelaar!
Dan zit je ook regelmatig in Katmandou als je gewoon ergens in Gent moet zijn?
Ik pak de kaart, voor het vertrek, duid heel netjes de weg aan, duid de moeilijkheden aan, waarop ze moet letten, richt dan nog een schietgebedje tot alle heiligen, en stap moedig in de wagen en in het verkeer...
Het begint al goed, ik was overtuigd dat het tot Gent apiesofkeek zou zijn, maar er waren weer duizenden wielerterroristen op de baan, niet zomaar, neen 't was georganiseerd misdaad...Dat houdt in dat aan ieder kruispunt waar al die kudden passeren, men een "seinwachter" heeft georganiseerd. Gewoonlijk zijn dat of stokoude peetjes, of lieden die onaangepast zijn aan het verkeer. Zo stond ik op een kruispunt 2 volle minuten, wellicht omdat hij heel in de verte een beweging had gezien.Hoop ik...'t kan ook pure pesterij geweest zijn.
Dan komen ze eindelijk uit de bocht gezoefd, schrikken dat daar een wagen staat en...geen chance, ze lagen niet allemaal op een hoop...
Dan komen we in Gent, de hoofdbaan op, en nog eens zeggen: "opletten op..."
Ik heb drie keer moeten terugkeren naar de juiste weg, iedere keer van de gelegenheid gebruik gemaakt om te wijzen op...tevergeefs, dan waren we uiteindelijk het kruispunt waar we links af moesten voorbij.
De rommelmarkt zelf was mooi, maar het is toch nog niet echt warm hé? Vorig jaar was het op die rommelmarkt echt warm. 't Kan verkeren...
Ik heb er weer een wandelstok gevonden, weer een met een zwaard in...Ik moet er nu al wel meer dan 70 hebben.(Wandelstokken, geen zwaarden)
Ik kreeg reactie dat mijn twee laatste blogs wat zwaar op de hand waren??? Ik ben er mij niet van bewust...Ik reageer gewoon op bepaalde feiten, zoals op de moord op die Joe...
Ik denk dan dat de meeste mensen wel eens uithalen naar creaturen die in staat zijn tot zoiets.

PS, Veerle is op zoek naar een andere auto, mocht er iemand een goeie, goedkope okkasie weten, liefst een dieselke (niet te groot omwille van taks en verzekering hé) Goed en goedkoop, ik weet het is niet makkelijk...daarom ook mijn gesmeek naar u, teerbeminde lezer(es)...

Ik weet niet of ik morgen ga tijd hebben om te bloggen, ben gevraagd bij een vriend, en maandag, dinsdag en woensdag ben ik er op uit met de gepensioneerden van 't werk.
dus...tot de volgende keer...(wellicht donderdag of zo...)

Geen opmerkingen: