donderdag, maart 30, 2006

Vroeg

Deze morgen moest ik vroeg opstaan,Bart kan zelf niet rijden met zijn poot in de plaaster, en zijn collega was in verlof...Dus pa mocht rijden.
Zo heb ik ook zijn bureel eens gezien, en een heleboel van zijn tapijten en stalen van zijn tapijten. Ik las er ook een artikel van een designdinges waar een van zijn creaties staat met vermelding van de designer himself...
Toch wel leuk, ik heb een knopje van mijn hemd opengezet, mijn col spandigede.

Ik moet zeggen dat er tapijten waren, waarvan ik vroeger de stalen zag, en die mij niet echt aanspraken, die wel heel mooi zijn als ze liggen en belopen zijn. Hij maakt nogal eens tapijten met structuur, en met het belopen komt dat veel meer tot zijn recht.

Hij heeft er een heel mooi en groot bureel, maar ja, vermits het bedrijf aan 't verhuizen is naar Wevelgem, zal hij binnenkort ook weg zijn daar. Maar naar het schijnt is zijn nieuw bureel ook zo mooi en ruim, en bovendien lichter, wat toch wel belangrijk is voor designing.

Gisteren was mijn blog precies 7 minuten gepubliceerd, als ik al een reactie kreeg van ...mijn grote zus... Ze drukte (ik zag ze grinniken) haar leedwezen uit over mijn kompleksen...
Zus, dat kompleks is echt niet groot hoor, ik vond het gewoon leuk eens in het verleden te duiken.

En wellicht heeft mijn zusje ook nog wel kompleksen van ons, haar lieve broeders cadeau gekregen.Ze haalt toch nog al dikwijls aan wat onze reactie was op haar valpartij met hersenschudding tot gevolg. Wij kwamen 's middags één na één thuis van school, en moeder stond ons -en dat was onrustwekkend!- in de gang op te wachten, om ons toe te fluisteren dat we stil moesten zijn, want "Suzanne heeft een hersenschudding"...
Zonder van elkaar te weten hebben mijn broer en ik precies op dezelfde manier gereageerd..."Da' kan niet, ge kunt niet schudden wat ge niet hebt"... Ge ziet we waren lief voor elkaar.

Waar ik echt kompleksen van heb, dat is van onze taal...Hoe dikwijls gaan ze dat nog wijzigen? Ik den er sterk over om te schakelen naar het progressieve front, en mijn laars te lappen aan die heren (?) van de Taalunie...

In hut vervolg sjgrijf ik dan prusies zoals ju hut uitspreekt, of vinje dat maar nieks ?

Tot hoors ?

Geen opmerkingen: