dinsdag, maart 07, 2006

gekke mensen die romeinen...

Ik ben zo juist naar de optieker geweest om mijn bril te laten herstellen. Er was een oor afgebroken.
Ik mag hem deze namiddag om 16 uur gaan afhalen, ze gaan een oor zoeken in de restjes...In de restjes ???
Hoe kun je nu restjes hebben van een bril ??
Zijn er soms mensen die een halve bril halen ?
Ik moet toch eens beter de krant lezen, vooral in de kleine "annonces", misschien vind je daar wel plots:
"rechtsziende man zoekt linksziende vrouw om samen auto te rijden"
Gek ? Ik vind het niet gekker dan restjes-bril. Ik zal dus nu met een bril rondlopen uit reserve-onderdelen uit een grote hoop restjes. Ja, want de lieve dame kon de bril niet onmiddellijk maken, het zoeken in "de hoop" kon nogal wat tijd in beslag nemen...
Enfin, we zullen toch weer een bril hebben met twee "oren" of "benen", zoals je ze noemen wilt. De dame met de restjes weet wellicht ook de juiste benaming van al die dingen.
Hopelijk zijn "restjes" niet te duur...
Toen ik inlichtingen vroeg voor een zonnebril met de aangepaste glazen, moest ik liefst maar wachten tot 1 april, dan zijn ze in een speciale aanbieding, 49.95 euro, alles inbegrepen...wachten dus maar !
Heb je al eens buiten gekeken (geweest) De zon schijnt !
Mijn kiekens zitten te glarieogen naar het gesloten klepje dat anders wijd open staat.
...en zeggen dat die ministers nog altijd los lopen...

tot morgen

Geen opmerkingen: